LA 19A SETMANA DE LA COMUNICACIÓ JA COMENÇA!

Un any més, la Universitat de Lleida (UdL) organitza l'esdeveniment de la Setmana de la Comunicació, on estudiants de 3r de Comunicació i Periodisme Audiovisuals es posen en contacte amb professionals del sector per tal d'oferir una jornada immersiva a tota la població interessada. Aquest acte es durà a terme els dies 25, 26 i 27 d'abril. La nove edició porta com a nom "Internet killed the video star", fent referència a les noves tendències digitals que estan apareixent actualment i com aquestes reemplacen els mitjans tradicionals.

Les mesures actuals de la COVID-19 permetran la presencialitat de l’esdeveniment al complert, i l’acte es durà a terme a la Sala Víctor Siurana de la Facultat de Lletres. Per la gent que no pugui venir presencialment, podrà seguir les notícies i els moments importants de les ponències a través de les seves xarxes socials, Instagram, Twitter, Facebook, YouTube i Tik Tok, on s'aniran penjant continguts a mesura que avanci la jornada de la Setmana de la Comunicació. A més a més, aquestes plataformes nombrades anteriorment i aquesta pàgina web, comptaran amb material exclusiu dels convidats que ben segur no us deixaran indiferents. Enguany, la Setmana de la Comunicació té el plaer d'inaugurar-la el dia 25 a les 16:00h, al Saló Víctor Siurana, la Clàudia Rius, la Paula Carreras i la Rita Roig, les creadores del podcast Gent de Merda, amb la seva ponència titulada "El podcast milènnial made in Catalunya". A continuació, a les 18:00 h, podrem gaudir de la ponència "Twitch el present i el futur dels nous mitjans" a mà del periodista i streamer d'esports Gerard Romero.

El dia 26 començarà amb la ponència de la directora, guionista i actriu Leticia Dolera, que a les 16:00 h ens presentarà "Escribir y dirigir, ¿Ha cambiado el oficio con el boom de las plataformas?". A continuació, comptarem amb dues podcasters, l'Ana Polo i Maria Rovira, les quals ens sorprendràn a les 18:00 h amb "OYE POLO: Com convertir-se en les Azúcar Moreno del podcasting català".

Finalment, per tancar la 19a Setmana de la Comunicació, comptarem amb Carles Tamayo, periodista d'investigació, que farà la seva ponència titulada "Fer periodisme d'investigació a YouTube". A continuació, podrem disfrutar a les 18:00 h de la ponència del conegut TikToker Paco Hernández, que parlarà de "Comunicar en un minut".

Tot l'equip de la Setmana de la Comunicació de la UdL espera que gaudiu de les ponències i de les experiències pròpies dels nostres convidats i que en pugueu treure molt profit!

Universitat de Lleida.

Darrera modificació: