JA S’ACOSTA LA NOVA EDICIÓ DE LA SETMANA DE LA COMUNICACIÓ

Crèdits: Equip de Fotografia de la Setmana de la Comunicació 2022

Benvinguts i benvingudes!

En aquest instant s’ha iniciat el compte enrere per a la 19ª Setmana de la Comunicació, que se celebrarà dels dies 25 al 27 d’abril de 2022. El Grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida presentarà de nou l’esdeveniment que durant divuit anys ha dut a terme, convidant professionals i explorant a través d’ells una temàtica concreta de l’àmbit audiovisual.

Els i les estudiants de 3r curs del Grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals s’encarreguen d’organitzar l’acte, distribuint-se en diversos departaments. Estructurar la Setmana forma part de l’assignatura “Comunicació Corporativa”, conduïda per la professora Mariona Visa. En edicions anteriors, com la 17ª Setmana de la Comunicació “Llums, càmera, Realitat!” (2020), es va focalitzar amb l'adaptació de fets reals en diversos formats, com ara les pel·lícules, les sèries televisives o els còmics. La 18ª edició, “Decretat l’Estat de Creativitat” (2021), va centrar-se en les adaptacions de creació de contingut davant l’emergència sanitària.

Enguany, el tema de la Setmana de la Comunicació té relació amb Internet, plataformes actuals, autoproducció... i no podem desvelar més! Aviat publicarem tota la informació sobre de què tractarà la pròxima edició, juntament amb el cartell oficial i la programació.

Atents i atentes a les novetats!