“Internet Killed the Video Star” a la ràdio!

La Setmana de la Comunicació a l’UA1 Lleida

setcom a UA1
D'esquerra a dreta: Mariona Visa, Laura Moreu i Queralt Gilibets

El temps d’espera per a l’inici de la 19a Setmana de la Comunicació ja quasi finalitza, i s’estan enllestint els últims detalls de l’organització de l’esdeveniment. En l’entretant, les nostres companyes del departament de Relacions Públiques Queralt Gilibets i Laura Moreu, juntament amb la professora Mariona Visa, coordinadora de la Setmana de la Comunicació, han visitat la ràdio de les terres de Lleida, l’UA1, per a parlar sobre la Setmana de la Comunicació i la temàtica d’enguany.

Es pot accedir a l’entrevista a través de la pàgina oficial de l’UA1 Lleida, en la secció de podcasts.

Recordar que la 19 Setmana de la Comunicació s’inaugura el dia 25 d’abril a les 16.00 h a la Sala Víctor Siurana de la Universitat de Lleida, i continuarà els dies 26 i 27 amb més ponències.

Universitat de Lleida