UN AGRAÏMENT ALS COL·LABORADORS DE LA 20a SETMANA DE LA COMUNICACIÓ!

colaboradors 2023
Col·laboradors Setmana de la Comunicació 2023

Per fer possible aquesta edició de la Setmana de la Comunicació tan especial, hem d'agrair a totes les entitats i institucions col·laboradores que han confiat un cop més en el projecte que es duu a terme des de la Universitat de Lleida.

Un any més, el Departament de Filologia i Comunicació de la Universitat de Lleida i els alumnes del 3r curs del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals s’uneixen per organitzar una nova edició de la Setmana de la Comunicació. Gràcies a aquesta unió podem tirar endavant aquest esdeveniment tan emblemàtic i representatiu de la Facultat de Lletres de la UdL.

Juntament amb el Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat i el Consell Social de la Universitat de Lleida la Setmana de la Comunicació gaudeix d'ajut tant econòmic com logístic que permet l'èxit en la realització d'aquest esdeveniment.

Finalment, aquest any tenim el plaer de col·laborar amb la Societat Catalana de Comunicació, filial de l'Institut d'Estudis Catalans, creada per un grup de professors i professionals de l'àmbit de la comunicació amb la iniciativa de donar a conèixer els estudis que es fan en el camp de recerca.

Des de l’alumnat, la Universitat i la ciutat de Lleida donem les gràcies a les entitats per garantir la continuïtat d’experiències enriquidores com aquestes un any més.

Celebrem tots junts el 20è aniversari de la Setmana de la Comunicació!