PONENTS 20A SETMANA DE LA COMUNICACIÓ: Taula rodona

Adri Romeo. Podcaster.

Va estudiar Comunicació i Periodisme Audiovisuals a la Universitat de Lleida. És un còmic de Stand Up i guionista. Actualment, és cocreador dels dos pòdcasts: Aqui Estamos; GRG (El Guay, el Rar i el Bonic) i dels shows Vaya Ego i Dónde está la fiesta. També forma grup de música amb Ignasi Taltavull, anomenat Los Nuevos Fenómenos. Ha treballat com a guionista en programes com Los nuevos monólogos de Comedy Central i Expediente Pérez

Rut Camí. Corresponsal de TV3.

Nascuda a Lleida. 28 anys. Va estudiar Comunicació i Periodisme Audiovisuals a la Universitat de Lleida. Va iniciar la seva carrera professional a Lleida Televisió a la secció d’esports. Fins al 2020 ha format part del Grup Segre, desenvolupant diferents treballs al Diari Segre i a Lleida TV. Actualment, està de periodista a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals de Catalunya, precisament a la secció de política. També ha estat a la Delegació de Lleida a TV3 informant de les notícies del territori Lleidatà. Col·laboradora a Rac1 fent de corresponsal a Lleida.

Charas Vega. Creadora de contingut i autora del llibre Me lo han dicho los astros.

Nascuda a Eivissa. 26 anys. Va estudiar Comunicació i Periodisme Audiovisuals a la Universitat de Lleida. És la creadora del compte d'Instagram @Charcastrology, on fa prediccions sobre astrologia amb sentit de l'humor i utilitzant referents de la cultura popular. El passat mes de novembre va publicar el llibre "Me lo han dicho los astros". És un tema que l'apassiona des de sempre i sobre el qual intenta conversar fins i tot amb els més escèptics. Parla també sobre el hate que hi ha a les xarxes socials i sobre tot allò relacionat amb el punt esotèric i el masclisme que existeix a l'astrologia des de l'antiguitat.

Kionalia Project. Productora audiovisual.

Productora formada per quatre joves: Berta Lacruz, direcció i producció; Marc Miranda, producció, so directe i postproducció de so; Alex Viñals, direcció de fotografia i correcció de color; i, Oscar Manyoses, muntatge i VFX. Van estudiar Comunicació i Periodisme Audiovisuals a la Universitat de Lleida. La seva productora té lloc al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida. L'any 2022 van rebre el premi Pica d'Estats per la sèrie en aranès 'Èm çò qu'èm'. Emprenedors amb vocació per la cinematografia tenen una estètica visual molt propera al cinema i una presentació única per a cada producte. Conjuntament, realitzen vídeos publicitaris, corporatius, institucionals, ficció i videoclips. Tanmateix, sense oblidar-se de la seva cara més creativa, dediquen part de la seva feina a posar en marxa projectes propis.