El repte de la triple pantalla

Amb el títol 'El repte de la triple pantalla', el departament de Filologia Catalana i Comunicació de la Universitat de Lleida (UdL) va celebrar  la 5a edició de la Setmana de la Comunicació. En aquesta edició, realitzada entre els dies 31 de març i 3 d'abril de 2008, el tema de debat va girar entorn l'actualitat en el món de l'audiovisual, concretament en el món de les tres pantalles: televisió, Internet i telefonia mòbil. Va ser organitzada pels alumnes de Comunicació Audiovisual de la UdL, coordinats per Jaume Cabré.

Entre els participants en aquesta edició hi van destacar noms com el del director de cinema Jaume Balagueró, el conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació, Joan Manuel Tresserras, el director de CCRTV Interactiva, Santiago Miralles, el catedràtic de Comunicació de la UPF Josep Gifreu, entre altres professionals. Tots els actes es van dur a terme a l'edifici del Rectorat de la UdL.

Tresserras, Balagueró, Miralles i Gifreu protagonitzaran la 5a Setmana de la Comunicació de la UdL

Tresserras inaugura la cinquena setmana de la comunicació de la Universitat de Lleida