La convergència digital: innovacions en periodisme i comunicació en xarxa

Del 7 a l'11 d'abril del 2014 va tenir lloc l'11a Setmana de la Comunicació, amb el títol "La convergència digital: innovacions en periodisme i comunicació en xarxa". El televisiu Homo APM, del programa Alguna pregunta més? de TV3, va ser l'encarregat d'obrir aquesta edició, acompanyat pel director del programa, Guillem Sans, en una sessió programada per dilluns, 7 d'abril, a la Sala d'Actes del Rectorat, i destinada a l'alumnat de Batxillerat.
Altre noms coneguts van ser el del periodista i president de l'Acadèmia de les Ciències i les Arts de Televisió d'Espanya, Manuel Campo Vidal; o el periodista, crític televisiu de La Vanguardia i escriptor, Víctor Amela. El primer va parlar sobre els antics i nous mitjans de comunicació i el segon, sobre el periodisme en xarxa, amb una conferència titulada "Veure la tele amb el Twitter a la mà". Al llistat de convidats també hi havia el director de comptes de l'agència publicitària Bassat Ogilvy, Santiago Yago; i el creador audiovisual lleidatà Antoni Pinent, que va oferir un taller d'animació.

El programa es completà amb conferències i taules redones sobre temes com els documentals web o interactius (Webdocs), en què el públic ha de "navegar" a través de la historia; les noves formes d'enregistrar esdeveniments; el periodisme de dades contra rumors i filtracions; el finançament col·lectiu de projectes periodístics i audiovisuals; els videojocs i les tecnologies multimèdia.

El responsable del cartell va ser el dissenyador i professor Pau Llop.