4a Setmana de la Comunicació de la UdL

Esport i comunicació

0004

La 4a edició de la Setmana de la Comunicació es va fer del 16 al 19 d'Abril de 2007, al Saló Víctor Siurana de la Universitat de Lleida.

L'esport i la comunicació van ser els arguments de la 4a Setmana de la Comunicació, i va comptat amb la  presència de Pep Guardiola, Manel Bosch, Ferran Soriano, Tatxo Benet, entre d'altres.

Aquest va ser-ne el programa:

Dilluns 16 d'abril

19:30h Inauguració de la setmana per part de Joan Viñas, rector de la UdL.

19:40h L'esportista d'elit i la retirada. D'icona a ciutadà anònim?

Pep Guardiola, exjugador de futbol.
Manel Bosch, exjugador de bàsquet.
Ramon Mesull, president del Col·legi de Periodistes de Lleida.

Dimarts 17 d'abril

17:00h La pressió dels mitjans sobre la banqueta Taula rodona amb Joan Carles Oliva, entrenador de l'Hospitalet. Edu Torres, entrenador del Lleida Bàsquet. Jordi Guardiola, periodista. Joan Carles, entrenador del Lleida Llista Blava d'hoquei.

19:00h La projecció comunicativa del Futbol Club Barcelona Amb Ferran Soriano, vice-president del FCB. Presentat per Antoni Laso, periodista esportiu de La Mañana.

Dimecres 18 d'abril

17:00h Passat, present i futur de l'esport lleidatà Taula rodona amb Estel Gatell, exjugadora d'handbol. Isidre Esteve, motociclista. Jaume Comas, jugador internacional de bàsquet. Emili Alzamora, excampió del món de motociclisme. Josep Felis, periodista esportiu de RNE i de Lleida TV.

19:30h Com es fa una retransmissió televisiva des d'un polisportiu Sessió pràctica amb material audiovisual elaborat per alumnes de Comunicació Audiovisual de la UdL. Amb Jordi Cristòfol, realitzador i Òscar Fernàndez, productor.

Dijous 19 d'abril

19:30h Esport i comunicació
Amb Tatxo Benet, president Imagina Media. Presentat per Artur Peguera, periodista esportiu de TV3.

page1image868724240