Tinc una idea! La ficció en l'audiovisual

0002

Els alumnes de Comunicació Audiovisual de la Universitat de Lleida, coordinats per Jaume Cabré, van organitzar la 2a Setmana de la Comunicació amb el lema Tinc una idea! (La ficció en l'audiovisual).

Aquesta segona edició es va realitzar de l'11 al 14 d'abril de 2005,  setmana durant la qual es van programar quatre conferències i una taula rodona, obertes a tothom, amb la participació de figures destacades del camp de la creació audivisual com Sebastià Serrano, l'equip de la pel·lícula Joves, Jaume Santacana i Joel Joan.

Aquí podeu accedir a la pàgina web que es va crear en motiu d'aquest esdeveniment, on podreu consultar el programa, els patrocinadors i el nom de tots els alumnes que van organitzar la 2a Setmana de la Comunicació.