1a Setmana de la Comunicació

0001 Cartell de la 1a Setmana de la Comunicació

La primera edició de la Setmana de la Comunicació es va celebrar del 21 d´abril al 3 de maig de l'any 2004.  Els alumnes de Comunicació Audiovisual de la Universitat de Lleida, coordinats per Jaume Cabré, van organitzar aquest esdeveniment en el marc de l'assignatura  "Producció i transmissió del sentit de la comunicació audiovisual".

Durant aquella setmana es van programar xerrades i taules rodones, obertes a tothom, amb la participació de professionals de l'àmbit de la comunicació com Joaquim Maria Puyal, Mikimoto, Pablo del Río, etc.

Tots els actes es van celebrar al saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat de la UdL. Al vestíbul, durant totes les jornades hi va haver una exposició permanent de treballs realitzats i de mostres d’activitats realitzades pels alumnes de Comunicació Audiovisual de la UdL.

Aquí podeu accedir a la pàgina web que es va crear en motiu d'aquest esdeveniment, on podreu consultar el programa, els patrocinadors i el nom de tots els alumnes que van organitzar la 1a Setmana de la Comunicació.

Darrera modificació: