16a Setmana de la Comunicació

Univers sonor

16

Entre els dies 8 i 11 d'abril del 2019 es va celebrar a la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida la 16a Setmana de la Comunicació. Aquest any la Setmana portà per títol "Univers sonor" i la temàtica principal sobre la qual es va debatre és la ràdio i la seva evolució temàtica i tècnica.

Com cada any, la Setmana va englobar també la Jornada de Portes Obertes dels estudis del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals. Va tenir lloc el dilluns 8 d'abril al matí i va consistir en una visita a les instal·lacions del Magical Media i en una posterior conferència a la Sala d‘Actes de la Facultat de Lletres impartida per l'humorista Juan Carlos Ortega.

Un any més els alumnes de 3r curs del grau es van encarregar activament de l'organització de la Setmana, a través de l'assignatura "Comunicació corporativa", impartida per la professora Marcel.la Andreu. Els estudiants encarregats d'aquestes jornades ses van distribuïr en 10 grups de treball, de 5 o 6 persones cada un, per tal de ser més efectius. Aquest any, el cartell tamé va ser dissenyat pels alumnes.

Com a novetats, aquest any es va realitzar un Podcast live amb el periodista Álex Fidalgo, responsable del podcast Lo que tú digas i una performance de rap "Performance Rapdio" amb la col·laboració del grafiter Krew i el cantant Anser 001.

Aquí i a les xarxes socials corporatives de l'esdeveniment podeu consultar tot el contingut que es va generar sobre la 16a Setmana de la Comunicació.

I en aquesta llista de reproducció del canal de Youtube de la Setmana podreu veure els vídeos de presentació i el making of.

També podeu consultar la galeria fotogràfica en aquest compte de Flickr.

Premsa:

La UdL obre amb humor la Setmana de la Comunicació