La ficció televisiva, sense spoilers

La ficció seriada va ser la temàtica principal de la  14a edició de la Setmana de la Comunicació organitzada pel Grau de Comunicació i Periodisme  Audiovisuals de la Universitat de Lleida. Va tenir lloc entre els dies 3 i 6 d'abril del 2017, a la Facultat de Lletres i es va debatre sobre la narrativa seriada, tant en la ficció com en els docudrames i tant des del punt de vista de la creació com de la narrativa i la distribució.

La 14a Setmana de la Comunicació es va iniciar el dia 3 amb una Jornada de Portes obertes adreçada als alumnes de secundària, amb la participació  del guionista de la sèrie Merlí de TV3, Héctor Lozano i l’actor Adrian Grösser. La resta de convidats a la Setmana van ser, entre d'altres, el creador de la websèrie Les coses grans, Roger Coma, la professora experta  en ficció televisiva Concepción Cascajosa, el creador de la sèrie d'animació infantil Pocoyo, Guillermo García Carsí, el dramaturg Jordi Galceran i el director de cinema i escriptor David Trueba.

Un any més els alumnes de 3r curs del grau es van encarregar activament de l'organització de la Setmana, a través de l'assignatura "Organització d'esdeveniments", impartida per la professora Marcel.la Andreu. Els estudiants encarregats d'aquestes jornades ses van distribuïr en grups de treball. Aquest any el cartell va ser obra del dissenyador Eduard Serra.

Aquí podeu consultar tot el contingut que els alumnes van publicar al voltant de les sessions de la 14a Setmana de la Comunicació.

I en aquesta llista de reproducció del canal de Youtube de la Setmana podreu veure els vídeos de presentació i el making of.

‘Merlí' enceta la 14a Setmana de la Comunicació de la UdL

David Trueba clou la 14a Setmana de la Comunicació