El periodisme ha mort? Visca el Periodisme!

El periodisme ha mort? Visca el Periodisme! Sota aquest lema es va organitzar del 13 al 16 d’abril del 2015 la 12a Setmana de la Comunicació. El cicle va començar el dilluns 13 amb una Jornada de Portes Obertes del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals en la qual es convidà a estudiants de batxillerat a visitar les instal•lacions del Magical i a la conferència inaugural a càrrec del periodista Antoni Bassas. Bassas inaugurà aquestes jornades amb una xerrada sobre la responsabilitat subjectiva del periodisme.

Va destacar també en el programa, la participació de la periodista Rosa Maria Calaf, ex-corresponsal de TVE a ciutats com Nova York, Moscou, Buenos Aires i Roma, que va debatre dijous 16 a partir de les16 hores sobre el repte d’informar al segle XXI.

El responsable del cartell va ser el dissenyador i professor Pau Llop.

En aquest blog podeu consultar el contingut creat pels estudiants de tercer curs del Grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals.

La Universitat de Lleida acull la 12a Setmana de la Comunicació

Antoni Bassas obre la 12a Setmana de la Comunicació de la UdL