10a Setmana de la Comunicació

La Setmana de la Comunicació de la Universitat de Lleida (UdL) va complir el seu desè aniversari amb un programa variat que encabia des dels conflictes internacionals fins a la immigració o l'humor televisiu. Es va celebrar del 10 al 17 d'abril de 2013 i el convidat de la conferència inaugural i de la Jornada de portes obertes del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals va ser el director executiu de Minoria Absoluta, productor dels programes de TV3 Polònia i Crackòvia, Joan Rufas.

Les activitats van arrencar amb un taller sobre animació i documentals, vinculat a l'Animac. També hi va haver un debat amb el director del programa sobre la diversitat Tot un món de TV3, Carles Solà que va presentar el llibre Corresponsals de les migracions; i una taula rodona sobre l'intrusisme en el món de la fotografia. Un dels plats forts va ser la jornada sobre la cobertura audiovisual de conflictes internacionals, que va comptar amb dos lleidatans: el realitzador Fèlix Merino, autor de dos documentals centrats en l'Iraq, i el fotoperiodista Albert González, actualment a la missió de pau de l'ONU al Darfur (Sudan).

Darrera modificació: