Llums, càmera, realitat!

"Llums, càmera, realitat!" és el títol de la 17a Setmana de la Comunicació,  que va versar sobre l'adaptació de fets reals en diversos formats, més enllà dels purament informatius, com ho podrien ser les sèries televisives, les pel·lícules, el cinema d'animació, el comic, les instal·lacions artístiques o la videocreació. Tot això de la mà de professionals en actiu i experts acadèmics de reconegut prestigi, creant un àmbit de debat.

Entre els dies 20 i 23 d'abril del 2020, els alumnes de tercer curs del grau que cursaven l'assignatura "Comunicació corporativa", impartida per la professora Mariona Visa, van organitzar la retransmissió de les sessions i van gestionar tota la comunicació de l'esdeveniment.

A causa de la situació sanitària provocada per la COVID-19 aquesta edició es va retransmetre per streaming pel canl de Twitch de la Setmana de la Comunicació.

Aquí podeu consultar tot el contingut que els alumnes van publicar al voltant de les sessions de la 17a Setmana de la Comunicació.

En aquesta llista de reproducció del Canal de Youtube de la Setmana, podreu veure algunes de les conferències que es van impartir, així com el vídeo de presentació i el making of.

Durant aquesta edició es va reprendre el format podcast, que podeu consultar en aquest canal d'Ivoox.

També podeu consultar la galeria fotogràfica en aquest compte de Flickr

Carles Porta obre la 17a Setmana de la Comunicació de la UdL, aquest any en format virtual

La UdL celebra la 17a Setmana de la Comunicació

Animac a la 17a Setmana de la Comunicació de la UdL